به وبلاگ pm دانلود خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
دانلود فیلم
دانلود مستند
دانلود بازی
دانلود سریال
دانلود اهنگ
دانلود انیمیشن
دانلود نرم افزار
دانلود کتاب الکترونیکی
اضافات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 97
بازدید کل : 38482
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

Rabbits Magic Adventures 1.0 PC Game - بازی ماجرایی خرگوش جادویی

بازی کامپیوتری و بازی های کارتونی همه روزه در حال افزایش هستند و دلیل آن نیز یادآوری بازی های قدیمی است. امروز نسخه پرتابل (بدون نیاز به نصب) بازی کارتونی شاد و مفرح Rabbits Magic Adventures که یکی از محبوب ترین بازی های کارتونی می باشد را در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار برای شما عزیزان مهیا کرده ایم. در این PC Game که یک بازی خرگوش است و می تواند یک بازی کودکان هم باشد شما شخصیت خرگوش که شخصیت اصلی بازیست را بر عهده دارید و دشمن شما جادوگر پلید است که همه افراد را با جادو طلسم کرده است که مهم ترین آن نیز دوست شماست که در چنگال این جادوگر اسیر است.
در این بازی کامپیوتری شما می بایست در طی مراحل بازی تمام سحر و جادوهای این جادوگر پلید را از بین ببرید و بعد از طی تمام مراحل در مرحله آخر به دوست خود برسید و او را نجات دهید که پس از آن این بازی خرگوش تمام شده و صلح و دوستی دوباره به سرزمین شما باز می گردد. با دانلود بازی خرگوش جادویی مشاهده خواهید کرد که این گیم گرافیک بسیار خوبی داشته و بر روی هر سیستمی قابل اجراست که از مزیت های این بازی کارتونی محسوب می شود. امیدواریم که با دانلود بازی جدید و زیبای Rabbits Magic Adventures بتوانید نهایت لذت را ببرید.

Rabbits Magic Adventures 1.0 Portable PC Game - بازی ماجرایی خرگوش جادویی


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط M.R-P.J در یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, در ساعت 17:59 | |
Echelon Wind Warriors PC Game - بازی زیبای هواپیمای جنگی

اگر از طرفداران PC Game و همچنین بازی های هواپیمایی و جنگی هستید این بازی کامپیوتری بسیار جذاب که از ژانر شبیه سازی پرواز می باشد را به شما کاربران عزیز سایت دانلود رایگان نرم افزار برای دانلود بازی کامپیوتر پیشنهاد می کنیم. در این بازی هواپیما شما از نژاد خود در برابر ظالم، دشمن ناشناس که مصمم به نابود کردن تمام تمدن شماست دفاع می کنید . در این گیم با استفاده از حیله گری خود و همچنین 18 هواپیمای جنگی مرگبار خود می توانید در بمب گذاری و همچنین در ماموریتهای شناسایی شرکت کنید. شما تنها امید برای نجات هستید! در این بازی جنگی Echelon Wind Warriors شما باید 40 ماموریت را یا در حالت بازی و یا در حالت کاملا شبیه سازی شده به اتمام برسانید.
در این بازی هواپیما ی جنگی شما باید دستور حمله به دشمنان را بدهید، از دارایی ها مراقبت کنید و یا بر حسب نیاز از آنها بردارید و با یک حمله بسیار مرگبار و خشمگینانه دشمن را بمباران کنید. در این بازی جنگی Echelon Wind Warriors حمله به دشمنان با 16 سلاح قدرتمند با فناوری بسیار بالا از جمله توپ، مسلسل، اژدر و موشک های هدایت شونده صورت می گیرد. موفقیت شما در Game و در میدان نبرد می تواند جوایز معتبری مانند رز فولادین ، صلیب طلایی و یا غیره را برای شما در برداشته باشد. امیدواریم که با دانلود بازی هواپیمای جنگی بتوانید ساعاتی را جلوی کامپیوتر خود نهایت لذت را ببرید.

Echelon Wind Warriors PC Game - بازی زیبای هواپیمای جنگی


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط M.R-P.J در یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, در ساعت 17:56 | |
Post Apocalyptic Mayhem PC Game - بازی ماشین جنگی

بازی ماشین جنگی Post Apocalyptic Mayhem که به اختصار P.A.M خوانده می شود یکی از بازی های مسابقات مرگ آور است که ما را یاد بازی ماشین جنگی پلی استیشن سونی می اندازد. بازی ماشین جنگی با ماشین های سنگین که به ابزارهای کشنده و انواع و اقسام بمب ها مجهز شده اند دارای ابزارهای بسیاری می باشند. بازی دارای قابلیت بازی چند نفره (حداکثر 6 نفر آنلاین) نیز می باشد. بازی دارای 3 زمین مسابقه است که دارای موانع پیچیده و همچنین دارای چندین راه مخفی است. بازی در پایان هر مرحله و در حین انجام آن دارای رکوردهایی است که اگر شما به آنان دست پیدا کنید که البته مهارت بالایی می خواهد به شما تا 35 مدال افتخار می دهد که مراحل و ماشین های جدید را باز می کند. از دانلود بازی لذت ببرید.

Post Apocalyptic Mayhem PC Game - بازی ماشین جنگی


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط M.R-P.J در یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, در ساعت 17:54 | |
Crazy Serpentine Free Moto Games PC - بازی موتور سواری مارپیچ دیوانه وار

تجربه ای جدید از بازی مسابقه ای با سرگرمی جدید موتور سواری را سایت دانلود رایگان نرم افزار به اشتراک گذاشته است. این بازی کامپیوتر رایگان با یک موسیقی جذاب و گرافیک سه بعدی فوق العاده حرفی تازه برای گفتن دارد و در کمال کوچکی و کم حجم بودن هیجانی چند برابر به بازیکن وارد می کند.
در یک بازی موتور سواری بی پایان در جاده های پیچ در پیچ با موتور سیکلت شرکت کنید. رقبا راه را برای شما سخت تر خواهند کرد و موانع متعدد بر سر راه ایجاد خواهند کرد. نشان دهید که چقدر حرفه ای عمل می کنید، پیش بروید و جایزه بگیرید. هیجان بازی در یک جاده پیچ در پیچ آدرنالین خون را بالا می برد و وجود رقبای مکار بازی را سخت تر خواهد کرد.

Crazy Serpentine Free Moto Games PC - بازی موتور سواری مارپیچ دیوانه وار


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط M.R-P.J در یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, در ساعت 17:53 | |
Airborne Troops PC Game - بازی جنگی نیروهای هوایی

بازی هایی از نوع بازی جنگی یکی از محبوب ترین بازی های رایانه ای هستند که دلیل آن نیز وجود هیجان و درگیر بودن کاربر در تمام مراحل بازیست. بازی زیبای Airborne Troops که امروز می خواهیم در وب سایت نرم افزار دانلود رایگان به شما عزیزان معرفی نماییم یکی از گیم های محبوب در سری بازی جنگی می باشد. سبک این بازی اکشن - تاریخی می باشد و با یک روایت تاریخی شما را به جنگی بزرگ دعوت می کند. شما در این بازی کامپیوتری در جنگ جهانی حضور دارید و به عنوان چتر باز آمریکا وارد بازی نیروهای هوایی می شوید.
با دانلود بازی خواهید دید که بازی نیروهای هوایی از آنجایی آغاز خواهد شد که شما 48 ساعت قبل از حمله در پشت خط دشمن هستید و شما که نامتان در این PC Game جان ولش (John Welsh) می باشد باید برای موفقیت در حمله، ماموریت های بسیار مهم را تکمیل کنید تا هنگام جنگ بتوانید همه چیز را به نفع خود تمام کنید. در بازی نیروهای هوایی Airborne Troops ، استراتژی و فکر تاثیر مهمی در موفقیت شما دارد و شما می بایست مانند یک فرمانده جنگی نیروهای خود را نیز خوب سازماندهی کنید تا در جنگ با دشمن پیروز باشید. بازی جنگی نیروهای هوایی که یک بازی کامپیوتری می باشد با وجود حجم پایین از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است. امیدواریم با دانلود بازی جنگی نیروهای هوایی بتوانید نهایت لذت را ببرید و نهایت خلاقیت خود را در این بازی اکشن به کار ببندید.

Airborne Troops PC Game - بازی جنگی نیروهای هوایی


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط M.R-P.J در یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, در ساعت 17:52 | |
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ

بزرگترین سایت دانلود رایگان
آرشيو
تير 1390
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
M.R-P.J
لينكستان
taylor swift
@بزرگترین سایــــت دانلود @
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود pm و آدرس pmdownload.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , pmdownload.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com